3 oktober 2012

Tjeeenare bloggen! Läget? Kom hem från barnvakteriet för ett tag sen och har försökt plugga lite fysik, men helt ärligt så orkar jag inte med detta! Prov HELA tiden och om det inte är prov i ett ämne så är det inlämning eller presentation.... hur ska jag klara detta i 4 år till? Nej, jag drar om 1 år. I hope.
 
Okej så dagen har varit helt okej. Första lektionen SO var riktigt seg men dens längd ger nog en förklarning till varför den var seg (3h med en rast på 20min). Hade sen en riktigt härlig lunch och efter det var det franska. Förstod inte mycket i början och fick panik på det eftersom att vi har prov nästa vecka (suprise) men sen blev det bättre. Matte var sista lektionen och jag var trött som attans men den gick över ganska fort. Skynda Skynda till barnvakteriet vilket jag var riktigt bra på i början, trevlig och allt. haha nej men faktiskt det gick bra och de var på bra humör. Sen blev det lite stillasittande för min del men jag tog intiativet och fick dem att släppa iPaden och börja måla istället. Tjoho så spänande tyckte vi alla. 
 
Nu befinner jag mig på samma plats som jag gjorde igår, dagen innan igår, dagen innan den och ja dagen innan den. Plugghörnan. Den är sp intressant. Till och med små 100grams vikter, som av någon underlig (fråga mig inte varför) står i fönstret, blir mycket roliga att kolla på. Japp allt är roligare än plugg. Nu måste jag sluta med detta och fortsätta. Byeee ♥
ett mycket intressant föremål ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback