8 oktober 2012

Dagen har varit helt okej faktiskt. Började dagen med att ta febern, eller säger man tempen? ja det gör man nog. Den var iaf o kontroll så jag drog mig till skolan. Var tvungen att vara där idag för att göra klart vissa saker. Har dock känt en stor "tjockhet" i halsen vilket jag nästan är säker på inte är bra och har med halsmandlarna att göra.... nej nu ska jag ta hand om mig. Jag vill inte bli sjuk igen/sjukare så jag ska vänta lite med träningen... fan. Jag kom hem vid fyra tiden och gick då en promenad med älsklingen. Efter det satte jag mig och tog det lungt framför tv:n ett tag och sen blev det brödbak i hela köket. Har nämligen ställt mig och gjort ett kolhydratsfritt bröd! Det blev faktiskt riktigt gott men jag borde ha låtit den stå i ugnen ett tag till. 
 
Ska nog gå och lägga mig snart, men måste göra lite plugg till. Massa pussar och ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback