Honestly I hate those pictures

... peace hurrni peace...! Det är för uttjatat! Jag tycker det ha blivit lite överdrivet med alla "oseriösa" poser och sen peacetecknet på det... aja. what to do?
Dagen har varit ganska så bra faktiskt. Tog mig upp vid 9.15 (jag orkade inte ta mig till gymmet , var ju faktist där igår) så det blev lite sovmorgon och sedan matteplugg. Skyndade mig iväg till skolan och hann precis. Hade engelska och idrott och slutade klockan 16. Nu har jag bara segat framför datorn och kollat på den extremt duktiga Felix Baumgartner som hoppat från rymden. Om ni inte har sett klippet(en) så gör det, riktigt coll grabb! haha! Okej men nu ska jag plugga, måste få iordning på det nu. Lägger in lite roligare inlägg sen. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback