inte nu igen

Efter ca 2,5 veckors tid borta från gymmet så kände jag att ta igen detta rejält i torsdags och fredags. Detta borde jag inte ha gjort. När jag vaknade igår så hade jag så mycket träningverk över hela kroppen så att jag inte ens kunde sätta mig upp ur sängen. Bokstavligt talat. Det kändes som att hela kroppen hade varit med om en rejäl olycka. Jag hade så ont. Pappa var tvungen att bära mig till frukostbordet. Man brukar ju tänka att det blir bättre under dagen men nej så vart det inte heller. Jag började få bränna i halsen och jag blev riktigt trött. När jag vaknade i morse så var jag som en zombie. Med 38,3 graders feber och en halsont som inte försvunnit så fick det bli vila hela söndagen för mig. 
 
Detta är något jag hatar. Jag orkar inte vara sjuk och när jag äntligen blir frisk så tar det bara två dagar för mig att bli sjuk igen. Jag vet att jag inte borde ha tränat så tätt in på en förkylning som jag har haft men jag vill verkligen träna. Jag får panik av att bara sitta hemma. 
 
Idag och igår var det även strålande sol så jag ville ut i det vackra vädret och gå på långa prommenader i solen. Varför ska jag då vara sjuk? Nej jag tycker inte om det här. Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på det bästa tills imorgon. Jag måste ta mig till skolan. Usch. 
Tumblr_mbjffkxh7s1qj7weno1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback