Motto

Jag har länge funderat på vad jag egentligen har för motto. Hela tiden så tänker jag "Det är mitt nya motto" men så glömmer jag bort det nästa dag. Ett motto som jag nu vet att jag alltid kommer att ha och som jag föll för direkt när jag såg texten var detta:
 
Work like you don't need the money
Love like you've never been hurt
Dance like nobody's watching
 
De här meningarna betyder så mycekt. Jag har alltid de i hjärnan, där uppe finns det alltid. Och när jag gör beslut ligger de alltid där. Allt som allt symboliserar de att vara sig själv och göra det du vill utan att någon ska säga att du inte kan. Gör vad fan du vill och skit i de eller det som håller dig tillbaka. Om de "är dina vänner" men inte stöttar dig så skit i dem. Världen är full av andra människor. Du kommer hitta nya kompisar på nolltid. Live on the edge och låt livet komma, tänk inte för mycket. Det löser sig. Men sluta aldrig vara den du är. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback