Nu är det äntligen här

Hola Hola! Vad är det för dag idag? Jo, freeeedag!!!
Alltid lika underbart! När jag vaknade glömde jag vilken dag det var men (som alltid det första jag gör) är att klickar igång radion med knappen och hackim. Då hör jag dem säga "och idag är det ju fredag..." då fick jag ett leénde på läpparna och tog mig upp.
 
Det är heller inte vilken fredag som helst utan det är starten på höstlovet! Nu äntligen är det här, det efterlängtade höstlovet. I och med att jag är så glad just nu kan man ju tro att jag ska resa bort eller någonting men nej. Jag ska bara vara hemma och har planerat in massor med grejer som jag ska göra och ser fram emot. Det jag dock inte ser fram emot är allt plugg. Man borde finnas en lag att man inte kan ha plugg till veckan efter lovet men det är som ett bombnedslag. Jag måste plugga nästan hela lovet... men det kommer nog gå bra. Jag ser fortfarande fram emot lovet såklart. 
Tumblr_ma33mvbqps1rdc7n5o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback