4 september - inget går min väg

386009_2368077296829_228289435_n_large
lite så känner jag idag...det har varit en extremt jobbig dag hittils. Jag gick upp tidigt för att gå skjuss till gymmet. På gymmet var jag extremt trött för jag hade inte ätit någonting innan. Så jag orkade nästan ingenting. Sen när jag och Ami skulle åka till Yoyo för att äta brunch så var mjölken klumpig och jag blev extremt äcklad. Sen hoppade min kedja när vi var halvvägs framme, så jag var tvungen att sätta dit den igen och då blev jag oljig över hela fingrarna. Sen ska jag springa 4.8 km på gympan också... åh gud vi kan ju bara tänka oss hur det kommer att gå en dags som denna... inte min favorit dag idag inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback