Nobody said it was easy, noone ever said it would be this hard

 Tumblr_m6ynjewhen1r9a8hbo1_500_large
Gick upp tidigt idag och fick extremt med panik över ett facebook meddelande. Jag har nu lugnat ner mig och saker och ting är mer under kontroll. Jag tog mig efter frukosten till gymmet. Skönt att komma igång igen. Känner att det verkligen behövs. Efter det åkte jag in till stan och lämnade in min iPhone för den har dött med ljudet. Så nu är jag utan iPhone i 4 dagar! Jag vet inte hur jag ska klara mig med denna lilla Sony ericsson mobil, jag har glömt bort hur man använder sms knapparna och sånt. Aja, jag lär mig nog. Är nog mest deppig över at inte ha Spotify i mobilen på ett tag. Men för hoppningsvis så blir den klar i tid och jag får min bästis tillbaka, hehe. 
 
Efter allt springade och allt som har hänt med familjesituationer och sånt så är jag riktigt trött. Ska nog ta och vila ett tag och så får vi se vad som händer ikväll. Pussar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback