Inget barn längre

Gårdagens firerier var suveräna! Låg vaken typ hela natten till igår (kan inte sova ordentligt natten till födelsedagar) men mamma och pappa kom in vi klockan 7 och sjöng med tårta (den jag bakat själv, haha) och paket. Jag fick en jättehärlig morgon och så i skolan var alla supersöta mot mig. Anna, Alex och Sophie hade även tagit med sig guldpengar som vi knapra i oss på lunchen. Mina kära systrar ringde och grattade mig. Jag åkte sen till gymmet och körde ett rejält pass! Mina söta föräldrar tog mig sedan till Vapiano där jag åt en stor scampisallad. Kvällen tillbringade jag tyvärr framför datorn med plugg men det gjorde absolut ingenting, hade haft hela helgen med massor av firande!!

Idag känner jag mig dock lite risig. Är väldigt trött (men det kan bero på all sockerchock jag varit med om de senaste dagarna, och tyvärr blev det en del idag också). Jag ska endast plugga lite med NO och skriva klart en gympa inlämning så ska jag sedan krypa ner i sängen.

Alla personer som läser min lillablogg och som går i nian, lycka till imorgon på nationella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback