Good morning from a rainy London

Har vaknat lite från och till under natten av alla bilar och människor utanför. Är inte särskilt van vid att det låter om nätterna kan man ju säga.

Resan hit gick gallant! Jag mötte upp min älskade syster på paddington och så gick vi hem till lägenheten som ligger 10 min därifrån. Vi lämnade av bagaget och jag bytte om för att gå ut och äta middag. När vi var klara hoppade vi på bussen precis utanför och åkte ner till oxford st. Vi skulle kunnat gå men Cina visste inte riktigt vart vi skulle (8 månader har hon varit här vill jag konstatera haha). Till slut kom vi i alla fall till Soho. Jag var riktigt sugen på pizza så vi hittade en restaurang som var helt ok. Goooood pizza hade de, woho!!

När vi var hemma igen så gick vi till Ben & Jerry's butiken som ligger just över gatan. Jag unnande mig smakerna fish food, chunky banana och rasberry brownie. Riktiga vinnare må jag säga!

Efter att ha somnat framför en halvbra film så har jag nu sovit (om man räknar med då jag har varit halvvaken) i ca 9 h men Cina som är van vid London tiden vill inte gå upp 08.30...

Hoppas ni alla får en härlig Lördag! Bye darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback