Sunday funday

Eller den så kallade deppdagen. Men varför det egentligen? Det är ju fortfarande helg, varför deppa inför den kommande veckan? Kanske blir den grym, who knows? Nej jag kallar den hellre sunday funday.
 
Min sunday funday har jag ägnat på gymmet i två timmar, sen ätit god marinerad tofu och nu även pluggat i någon timme. Jag borde fortsätta men jag försstår inte vad biologi läxan går ut på (!!!!) får lite panik här, känner mig så dålig. Som jag sagt förut så är NO inte min starkaste sida. Jag får helt enkelt fråga någon av proffsen i klassen imorgon ;) . För tillfället får min bok (som jag lovat mig själv läsa ut innan svenska nationella) och mitt te vara min sysselsättning.
Ha en trevlig funday gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback