I belong with you, you belong with me in my sweet home

God kväll alla fräna bloggläsare!
Hur är läget dåå? Sitter ni också och pluggar? Jag är på trima humör. Hade musikprov idag som gick alldeles utmärkt, tackar som frågar! Har inte varit på gymmet men jag var där 6 ggr förra veckan så jag kände att jag skulle få en paus idag. Imorgon är jag ledig hela dagen för jag ska på intagning av dans linje. Jag kommer nog inte börja där om jag kommer inte, vilket jag ändå inte tror jag kommer, men jag tycker att det är kul att söka och jag kommer att ångra mig om jag inte söker eftersom jag har velat komma in på den linjen förut. 
 
Nu ska jag nog ta mig en kopp te och kolla på film =) Hoppas ni andra är lika glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback