Slapp Torsdag

Dagen började inte så bra... snarare ingen morgon på hela veckan har gjort. Jag har försovit mig varje dag. Jag har satt alarmet på halv sju men jag snoozar till halv åtta (!!!). Det är verkligen inte bra, för jag ska gå hemmifrån 8.00.. vilket då inte blir av. Därför ska jag försöka sova nu. Ska ta en dusch snabbt och sen krypa ned i sängen.

Återgå till dagen Freddie! Jag hade först Engelska i två timmar, segt men fik en del gjort. Sen var det "fokus", då är det pluggtime. Det blir ofta inte så mycket av det.. Sen hade jag lunch och last lesson was gympa. Sen var det att dra hem! I em gick jag igenom min svenska i o m att jag ska ha presentation imorgon. Gick helt ok. Sen bar det av till stan. Köpte nya CHIC (där min galet snygga vän Cecilia är modell i). Drog efter det till sången. Det är galet tight med tid nu. Showen är snart och vi har massa nummer att jobba klart med! Jag åkte hem efter det och gjorde middag till mig och mamma. Hela kvällen har jag hållt på med detta:
återkommer med recept. Nu är det bums i säng! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie Lundberg, bloggar från New York

Hej och tack snälla för fin kommentar :-) Klänningen köpte jag på Bik Bok för typ två år sedan, så rätt gammal.



Kram från NY

2012-04-20 @ 02:03:31
URL: http://sofienyc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback