Dag 18

Jag säger som min kära Pauline sa på hennes blogg när denna kom upp på hennes lucka, att detta måste nog vara den tråkigaste av de alla. Beklagar. Men för er som vill veta eller som kanske inte har något anat för er just nu, here we go!
Frukost gjorde jag gröt. Någonting jag har börjat med mer och mer ofta, tycker att det är riktigt gott (om man lagar det på spisen) dessutom extremt mättande och håller en pigg fram till lunch. Till gröten hade jag en banan och lite mjök samt ett glas te (tjoho)!
Lunch serverades chilli sa carne (vegetariskt) och så tog jag lite sallad samt pastasallad.
Middag åt jag zuccinipasta med en mycket god vegetarisk "gryta" som mamma lagat. Sallad till det! Sen var jag inte så hungrig för jag hade ätit smet från mina banancupcakes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback