Dag 19

Dessa två filurer på var sin sida om mig har hängt med mig längst. Sedan vi var 2 och 5 år gammla så har vi gjort varandra galna. Shit vilket bråk det var när vi var yngre. MAN KAN BARA LEKA TVÅ OKEJ OCH VI VILL INTE LEKA MED DIG! Och så var det. Sen växte vi såklart ifrån det. Jag älskar oss tillsammans. Vi lyckas alltid ha samma kärlek när vi ses även om vi inte har setts alla tillsammans på så länge så är allt sig likt. Jag försökte hitta en bild på oss från när vi var små (den från taket på min lekstuga ni vet tjejer) men jag kunde inte hitta den.. Jo men fan nu se jag den ju, haha den sitter ju på min dörr! Åh jag som sprang runt i hela rummer. Fasiken! Den får komma upp på bloggen någon annan gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback