Friday again

Och inte vilken vanlig fredag som helst, nej utan nu är det loooov!!! Åh guuuudskelov så härligt! Jag har iofs haft en soft vecka med bara elevensval (kollat på film, haft en/två redovisningar, lekt lekar och ätit fransk och engelsk mat) hela veckan. Men äntligen lov!
Idag hade jag först en franska lektion sen tog jag bussen lite tidigare till DAGY för att möta upp Pao som går där. Hon visade mig runt lite, super kul! Sen hade vi föreläsning i deras Aula, som faktiskt var riktigt rolig! haha jag skrattade hur mycket som helst, okej det brukar jag alltid göra men hon var så himla skön! Jag och Sophie tog sen bussen till mörby för att gymma lite, sen stack vi in till stan och mötte upp Edvi för att äta på SUBWAY! åh gud, vi blev så sugna på det efter hårdträning :') 
Nu är jag hemma och snackar med lite folk hur vi ska göra ikväll!
After a long way, we finally found you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback