I am alive!

Ett smakprov på vad jag fick under helgen!

Åh, Det här har varit en utav de bästa helgerna på länge!! Firat den med massor med underbara människor, massa fina presenter och massor med MAT! I Lördags kom familjen in och sjöng klockan 09.00. Första gången i mitt liv som jag verkligen vaknar när dem kommer in. Jag brukar alltid vara vaken, hehe! Efter presentöppning och kakätande så åkte jag till min golfträning, som tyvärr inte gick lika bra som förra veckan. När jag sen ko hem så åkte vi iväg till Hasselbacken på djurgården för att äta Brunch. Det var hur mysigt som helst  och jag åt massor med mat, höhö! Klockan blev ganska mycket så jag och mamma skyndade oss till mörby för att handla mat till min tjejmiddag jag sen hade på kvällen. Alla mina närmaste var där och alla "gick ihop", så det var inget stelt alls vilket var så otroligt skönt!!! Jag har mina kompisar på lite olika delar av stockholm, hehe, så alla känner inte riktigt alla... Men det var en underbar kväll och alla var så underbara!!
Tack tjejer för världens bästa födelsedag

Idag vaknade jag vid 10.00 och laddade ner musik till min syster, pluggade, fixade med lite saker, åkte och gymmade och sen kom släkten för firande! 
Jag har haft en fantastisk helg (som jag nu har nämnt typ 100 gånger hehe) och ska snart visa er vad jag har fått, har lite tidsbrist bara... Men i veckan kommer en video upp! 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är vi som ska tacka!!!♥

2012-02-09 @ 18:25:40
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback