Dagen som varit

Vi hade det riktigt mysigt inne i stan. Vi träffade Klara ett tag men sen var hon tvungen att skynda sig. Vi gick runt i den lilla staden och kollade på alla små hus och gränder. Det är en sådan otroligt mysig stad. Om jag någon gång skulle behöva flytta till en liten stad i Sverige så skulle jag välja Visby. Det är så vackert här. Vi tog massor med bilder och åt galet. Vi gick till 100 sorters glassar det första vi gjorde och vi åt middag på crêperiet. Jag är så mätt nu, det är inte sant!
 
Bussarna går nästan aldrig så vi tog den som gick 20.15 och var hemma vid 21. Nu har vi bara legat och slappat och jag har hållit på och rensat bilder på min dator. Har köpt backup nu, vilket är riktigt bra! Nu ska vi sätta oss och dricka vårt te och kolla på Pretty Little Liars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback