21 juni 2012

God morgon!
Igår var Sofies sista dag och vi åkte till Gröna lund. Åh gud vad hon gillade att åka saker. Jag mår illa typ direkt och klarar inte av de värsta sakerna. Ändå så fick hon upp mig i fritt fall och flygande mattan (den värsta efter insane). På ett sett var det tur att de inte öppnade förns 12.00 för annars skulle hon nog fått med mig upp i fler saker... Vi var tvugna att ta oss till tåget senare på eftermiddagen och det blev många kramar innan hon åkte iväg. Det har varit jättemysigt att ha Sofie på besök och nu är det stress som gäller. Har mängder med saker att fixa innan mitt konfa som börjar nästa onsdag...! Jag mötte upp pappa senare på eftermiddagen och vi hittade en konfa klänning och ett par snygga shorts. De kommer sitta perfekt på lägret och är riktigt snygga. Ska visa upp de för er så fort jag får tid!
 
Imorse gick jag upp med tuppen och tog en springtur. Gud så varmt det är! Jag höll på att dö där ute.  Jag måste verkligen hitta ett annat träningssätt att träna på för jag hatar att springa. Det är typ tortyr. Jag har funderat lite på att kanske börja på boxning. Det är jättebra träning och verkar kul! Får se om jag får med mig någon kompis på det. 
 
Jag ska nu sitta i solen ett tag och sen möta upp Douglas i stan och luncha. För sen ska vi iväg på ett statist jobb hela eftermiddagen. Kommer då inte kunna uppdatera och blogg.se appen har fått lite krångel igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback