9 juni 2012

Tumblr_lis6boixlg1qzr04eo1_500_large
Lite så känner jag just nu. Vaknade upp i morse och orkade verkligen inte med någonting. Jag har tröttnat rejält nu och orkar inte med någonting längre. Det här har blivit droppen. Det här suger. Allt är helt fel. Bästavännen åkte iväg till Texas i morse också så nu känner jag mig helt ensam. Pao är en ängel hon ♥. Just nu ska jag lyssna på musik. Det är det enda jag orkar med. Men jag måste även ta mig in till stan. Ska möta upp pappa och köpa golfklubbor, men jag orkar inte. Hoppas inte det här inlägget är för tråkigt för er att läsa men jag känner inte för någonting längre.
Hoppas ni får en bra dag i alla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback