VIctoria's Secret Fashion show 2012

Jag har helt glömt bort det! Jag läste om det i förrgår och ba: det där ska jag skriva på bloggen, nu jäklar ska jag berätta det för alla först men nu har typ alla redan fått reda på det så det är inte lika kul. Hehe. MEn iaf det är bestämt att Rihanna, Bruno Mars och Justin Bieber kommer att uppträda. Vad tror ni? Jag har faktsit gått och grubblat riktigt länge på vem jag tror, jag gissade på någon som "slagit igenom i år" men kom inte på någon bra. Förra året var det ju Nicki Minaj, Maroon 5, Jay Z and Kaney West. Så Justin Bieber blev lite otippat. Jag menar det är väll inte riktigt hans image med halvnackna brudar överallt, eller jo det är lite likt hans nya image kanske. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback