Årsresumé 2012 #4

Den bästa månaden måste det ha varit. Den började med ett konfirmationsläger som inte kunde ha varit bättre. Lillsved gjorde det igen! Direkt efter följde Sophie med mig till Gotland (om man är bästa vänner blir man inte trötta på varandra. I alla fall inte vi två för vi har den där härliga relationen som man inte blir trött av). Hos mig stannade hon i några dagar och sedan var jag ensam kvar någon vecka. Jag fick ett nytt objektiv till kameran och började fotografera korna precis i närheten av vårt hus en del, faktiskt riktigt roliga att fotografera, haha! Juli månad var en månad jag mådde riktigt bra av!
 
En till bra månad! Jag började månaden med att åka direkt från Gotland till Amis landställe. Där var jag tillsammans med filurerna på översta bilden (och ami såklart). VI myste och hade det soft i en vecka.
 
Jag åkte sen till Köpenhamn för att träffa rara Charlotte (hon från språkresan. Som jag sagt tidigare får man vänner för livet från flera platser). Vi shoppade, gick på zoo och fick en gigantiskt chokladask bara av att svara på en fråga. Nu börjar jag sakna henne igen! Måste åka och hälsa på henne. 
 
Dagarna efter jag kommit hem från Köpenhamn var det exakt 1 månad efter hela Lillsveds konfirmations läger 1 gick ut som nykonfimerade ur Hedvig Elionora's kyrka i Stockholm. Detta behövde firas med en återträff!
 
Kära Mickaela fyllde 15 och detta behövdes firas såklart!!! Brunch för hela gänget ♥
 
Som ett avslut på Augusti månad, och avslut på sommaren, gick jag på konserten jag letat biljetter till under hela sommaren. Men jag fick tag på dem i absolut sista sekund, samma dag. Att slå bandet Coldplay är svårt, och det vet jag flera som kan intyga på. Jag har alltid varit ett fan av dem och kommer nog alltid vara det. Som ni vet så älskar jag deras låtar och inte minst Fix You. Detta var min första livekonsert med dem men jag kan lova er att det inte är den sista, så nästa gång de kommer till Stockholm så hoppas jag på att träffa er på arenan!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

* Mikaela
Heter jag!

2013-01-17 @ 20:50:11
Postat av: Pauline

"Och Augusti månad var även den månaden då min allra bästa bästis fyllde den heliga siffran 18, tog körkort och hade födelsedagsmiddag"

Eller vänta? Var det verkligen aug? Blev lite förvirrad

2013-01-17 @ 21:05:29
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback