Breaking Free

Ligger i min säng och lyssnar på du Zara Larsson på spotify. Gud vad duktig hon är! Klickade även in mig på hennes blogg för första gången igår och hon berättar där att hon jobbat med dessa låtar under de senaste året, och hon har verkligen fått dem bra! 
 
Idag står valet mellan träning eller mattehjälp av bästisen. Jag vill umgås med min kära vän men samtidigt borde jag sticka iväg till gymmet. Jag har börjat komma in i perioden (efter några månaders träning) där jag vill (hör och höpna) åka till gymmet! Jag ser fram emot det, haha! Har aldrig hänt mig någonsin innan jag började träna. Det visar på att träning ger resultat. Både mentalt och fysiskt. 
haha vilken dramatisk bild upptäckte jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback