My mom is the best

I julklapp fick jag och mina två systrar en suprise av mamma. I morse skulle vi alla ha väskorna packade med träningskläder och badkläder. Vi hade ingen aning om vart vi skulle men i morse när mamma sa att vi skulle in till stan så började jag ana lite, hehe. Hon tog oss alla till en heldag på Sturebadet! Vi fick massage och så gick vi på två tränigspass. Efter det kom pappa dit och vi åt alla lunch tillsammas. Vilken familjedag. Jag uppskattade dagen massor och är så glad för att mamma är så snäll mot oss även fast vi alla kan vara riktigt jobbiga. Har haft en fantastisk dag med mina systrar och min vackra mamma. Vilken bra start på året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback