Questions

Fick en liten fin kommentar som jag tänkte svara på :)
Vilka är "tjejerna"? Hehe ny bloggläsare här! 
3/11 det är väll på höstlovet så då kan ni inte resa bort eller?? :P 
Och sen undra jag också vad du har för betyg(meritvärde) och vilket gymnasium och linje du tror du kommer börja på? 
Och vilka är dina favorit ämnen?

Haha ja när jag säger tjejerna utan några namn alls med i inlägget så är det Mikaela, Johanna, Andrea, Sophie, Alexandra och Anna. Vi är väll "vännerna", lol nej det är ett internskämt förlåt. Nej men vi går i samma klass och hänger i stort sett hela tiden. Annars om jag säger "tjejerna" och syftar på några andra så står det oftast i inlägget :) Hoppas det inte var ett förvirrande svar. 
Jo den 3/11 är nog under höstlovet (tack för att du påminde mig, hade helt glömt det) men det är en söndag så då är det sista dagen på lovet och då har man troligtvis kommit hem, eller ja nu måste jag ju se till att komma hem då. 
Jag går på VRS där ungefär medelmeriten är på 250p ish (i think) eftersom att lärarna är väldigt stränga med betyg och att få A är inte lätt alls. Men för att gå rakt på sak så har jag 240p (plus musik som jag inte har fått betyg i ännu). Jag har sökt lite alla möjliga gymnasium för jag vet inte riktigt vart jag vill gå men jag tror jag vill börja på Danderyds Gymnasium IE linjen.
Engelska har alltid varit mitt favorit ämne men jag trivs inte alls med min lärare och jag har försökt byta grupp men det går inte, så nu tycker jag inte det är lika roligt på lektionerna längre. Vilket är jättesynd. Jag tycker annars om samhällskunskap och geografi.  
Hoppas det var svar på dina frågor! Tycker att det är jätteroligt med sånna här kommentarer så det är bara att fråga på ♥
Några utkast av "tjejerna", söta flickor ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahah men gd vilken attraktiv bild! Hahah när var den tagen?

2013-03-07 @ 22:28:56
Postat av: Sophie

Uschhhh vad ful

2013-03-11 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback