Bara för att jag har varit dålig

Hej bloggare! Jag har funderat i några dagar nu hur jag ska starta det här inlägget. Jag har inte bloggat på hela veckan, som ni nog har märkt, så jag tänkte göra det "första" inlägget lite bättre än att bara helt random börja blogg igen. Min veckan har varit både bra och dålig, den har gått i riktiga vågor, haha. Jag har haft grymt mycket plug, så mycket så att jag till och med börjar drömma på nätterna om allt plugg. Ett exempel är näg jag inte klarade min matteuppgift och sen på natten så klarade jag den, i drömmen då. Sick!!
För att ni ska få reda på vad som har hänt under min very excited vecka så tänkte jag berätta lite om varje dag:

Måndag
Mådde piss. Ville bara bort från Sverige. Kände att livet här var det värsta en människa kunnde uppleva, nästan.

Tisdag
Var inte en så speciell dag. Fick ett stort arbete att göra på hk. Det verkar faktiskt riktigt roligt (kom ju i den bästa gruppen). Hade ingen dans heller så min dag blev till att plugga.

Onsdag
Slutade tidigt, vilket gör att jag gillar onsdagar. Vi gjorde en rolig labb på kemin. Efte det så cyklade jag hem för att.... wait for it.... wait for it.... plugga! Sophie kom sen och vi bakade till hk projektet.

Torsdag
Hade engelska redovisning som gick otroligt dåligt. Jag brukar aldrig vara nervös för att stå framför "klassen" men jag vet inte riktigt vad som hände. Jag hade sen så mycket plugg så jag var tvungen att skippa sången. Det var ju jättedåligt väder också, vilket fick mig att må ännu sämre. Jag stack ut och sprang i det vidriga vädret sen också.

Fredag
Dagen började med ett snabbt läkarbesök, sen matte lektion. Det var strålande väder hela dagen och man märker värkligen att hela Sverige blir gladare och trevligare på sommaren. Jag och Soffi cyklade hem och mådde bättre än bäst. Har nog inte mått så bra på länge. Det var varmt. Det var glädje. Det var med min soffi. Livet lekte. Vi åkte hem till henne och doppade choklad i jordgubbar och satte oss ute på terrassen. Vi njöt som satan.

Lördag
Gud vilket underbart väder! Började med att jag solade i någon timme. Åkte in och hälsade på hos Ejes Choklad. De hade det väldigt stressigt, and so had I. Jag sprang sen till dansen. Vi hade rep i 2,5h. Skyndade mig hem för att duscha och efter det åkte jag in till stan med le friends och kollade på Prodject X. Oh herre, haha! Jag tog mig sen hem för att hämta lite saker och sen åkte jag in och mötte upp Li, Joanna och Moa.

Söndag
Vaknade klockan halv två. Fick sen finbesök av Pao. Efter ett litet tag kom Ami och Soffi också. Vi bakade brownies och sen efter det så gick jag ut och sprang. Nu sitter jag här och skriver, höhö.

Detta var min vecka i bokstäver. Nu tänkte jag tillägga med lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback