Detta Svealand

Nu dem senaste dagarna har jag inte varit aktiv på bloggen, förlåt för det. Jag ha haft fullt upp och när jag har haft tid över så har jag bara känt för att sitta och slappa framför TVn. Så skönt men hektiskt lov jag har haft. Men det är inte slut än! Idag är det lördag och det är en kväll och en dag kvar på loovet! I Torsdags var jag på en filminspelning för Solsidan där jag var med som statist. Skit kul! Mia Skäringe som spelar Anna var där, hon är så lik Anna i sättet tycker jag haha. Sen var också ICA tjejen Cissi där. Hon ska vara med i säsongen och spelade sig själv. Det var en del statister där, träffade på en tjej som går i Douglas skola. Stockholm är så litet.. Jättetrevlig var hon! På kvällen åkte jag sen med Ami och köpte glass och hyrde film. Vi mötte upp Pao och hade världens mysigaste kväll. Igår var jag med underbara Sophie. Hade inte träffat henne på över en vecka (vi brukar vara med varandra varje dag, lol). Så det var härligt att ses igen. Vi lagade Rainbow pancakes och sen när jag åkte hem så bakade jag Brooklyn blackout-tårta. Vi ska nämligen ha släktmiddag ikväll och jag har en ny bakbok så jag fick lite rus till att baka! Ska lägga upp bilder och receptet senare. Igår kväll skulle jag ha dragit till Saltis till Eliza men jag fick reda på det vid typ halv åtta och jag trodde först vi skulle till Lidingö så jag hade inte planerat att åka till Saltis (vilket tar til 1.5h). Jag mötte istället upp Soffan och kollade åp Titanic :')
Nu är det lördag och jag vaknar upp till ett helvette. Jag orkar inte det här längre! Detta Svealand gör mig galen! Det är ju mitten av april och det är snö. Nej hejdå Sverige nu drar jag till värmen. Adjö.
Tumblr_m2gxpnilrj1r5kx8fo1_500_large
I wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback