Last day on the island

Tjo bre! Idag är det sista dagen här på vackra Gotland. Vaknade runt halv tio av att mina kära familjemedlemmar är otroligt högljuda. En vana om man säger så. Vi tog det en aning lungt på morgonen men sen bar det av! Jag, mamma och pappa gick 7 km igen och den här gången var vi riktigt snabba. Det blåste som attan ochd et var inte särskillt kul i början men sen när man blev varm så var det mysigt. Nu har jag duschat och pluggat ett tag. Tro det eller ej men jag har en hel del plugg, ska lämna in några uppsatser efter lovet fml. NU roppar dem på mig att maten är klar! Måste kila! Vi hörs senare, troligtvis när jag är tillbaka i huvudstaden. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback