Me gusta

Hej bloggen! Dagen har varit riktigt bra faktiskt. har haft NO hela dagen och eftersom att min lärare skulle sluta så bakade jag chokladmuffins till hela klassen igår och tog med! Alla tyckte att dem var supergoda vilket var great :) . Jag slutade klockan 12 och hade planerat att spela in en engelska film med två personer i min engelska grupp men Clara var sjuk så vi får se om vi spelar in den imorgon istället. Jag åt lunch i skolan och sen drog jag hem. Har precis gått en sväng med Pennie och försökt ta lite bilder på henne i det underbara vädret men förlåt nu bubbi men hon är den sämsta modellhund du kan hitta. Hon kollar aldrig in i kamran! Det skulle ha blivit så jädrans bra bilder om hon bara kollade in i kamran, åhhh!
För övrigt har dagen varit underbar. Jag kände mig otroligt glad när jag cyklade hem. Mina två fruar mår toppen och det gör att jag mår bäst! Nu är äntligen ett efterlängtat påsklov också och ikväll ska jag dra ut med lite friends. Kisses from me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback