The Last song

Idag var det sista dagen för mig att vara med min vackra syster. Hon åkte nämligen tillbaka till England idag. Vi har haft en mysig helg tillsammans och igår var vi hemma hela dagen och åt pankakor och sen åkte vi till släktmiddagen. Vi fick massor med godis och vi köpte chips som vi sedan åt upp på kvällen när vi kom hem. Vi skulle kolla på The last song men var för trötta så vi sommnade i hennes säng istället. Hur mys som helst! Idag har jag gymmat och pluggat. Jag är så otaggad på skola imorgon. har haft ett sånt skönt lov med trip till Gotland i några dagar och sen varit med underbara kompisar här hemma. Jag vill verkligen inte börja med plugget igen! Men snart är det sommar vilket jag ser otroligt mycket fram emot.
Nu är det dags för mig att kolla på The Last Song. Helt ensam. Sen ska jag sova. Godnatt på er ♥
387853_291425297569707_140686709310234_883335_2080338330_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback