andra augusti

Bara för att mitt internett dog precis innan jag skulle åka iväg i går, så blir det tyvärr inte ett inlägg förn nu. Jag skulle göra ett inlägg och berätta hur det låg till men, som sagt, mitt internett dog helt. Jag åkte på förmiddagen med båten till fastlandet och sen bus+ tåg till Amis landställe. Jag möttes av mina bästisar på tågstationen. Åh så underbart det var! Vi bara gosade och pratade om allt. Så som bara vi tjejer gör. Nu har jag varit här på Andreas land i en dag och vi bara myser hela tiden.. hehe! Isak (deras granne) kom över och sov här också. Han var bara hur trevlig som helst! Vi badade nattbad och hade kuddkrig, haha åh så jag har saknat mina underbara vänner. Att bara vara med varnadra och typ inte göra någonting medan man veta om att vi har varandra så pass nära som vi har. Nu liggen bebisarna och sover och jag är inne på A's dator. Vi försökte sola lite, men vädret tyckte inte att det var okej så vi gick in iställe. Ska snart gå och äta lite lunch och så får vi se vad som händer sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback