Dagens..?

Min kära vän Andrea vill att jag ska börja med dagens citat på bloggen. Ni som är kämpeläsare och har följt med mig genom min "mycket intressanta bloggresa" vet att jag hade dagens citat/bild/blogg/outfit m.m. för ett tag sen. Varför jag slutade vet jag inte men jag börjar gärna igen. Så nu kör vi igen då. Jag kommer göra lite olika, typ ibland citat ibland bild ibland något annat. Idag blir det då: CITAT höhö.
 
Linn Håwi
Phuu okej det gör inget att jag blir röd för då ser jag bara brunare ut.
(okej det kanske inte var så kul nu men då hade vi skrattattack så då var det skitkul...)
 
 
Ps: ifall ni har något ni tycket att jag borde ha på min blogg så är det bara att kommentera. Det är lite snålt på den fronten.. endast min bästis P har kommenterat.. i know i'm famous okay! eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback