Having a sister is like having a best friend you cent get rid of

Tumblr_m3mdforhs31rv2a14o1_500_large
Jag saknar min syster så extremt. Det har gått ganska bra med att hon bor så långt borta och att vi bara ses ibland men jag saknar henne mer och mer och i vissa tillfällen önskar jag bara att hon vart här med mig. Struntat i att lämna mig och stannat sitt liv för att vänta på att vi skulle bli lika gamla. Vi är så lika men har så extremt olika liv, pga vår åldersskilnad. Jag önskar att jag var 4 år äldre. Då skulle det vara två år mellan oss och vi skulle ha så extremt kul och kunna umgås med varandra när vi går ut och sånt. Men just nu saknar jag bara att få prata med henne. Hon är mitt allt och jag saknar henne ♥
 
Så för er som fortfaranda har era syskon hemma, ta vara på er tid tillsammans för ni har ingen aning om hur mycket ni kommer att sakna personen när ni ska skapa egna liv.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback