Nu råkade det bli några dagar igen

 
Godmorgon bloggen!
Nu har det råkat bli några dagar utan bloggning igen.. inte bra. Myskvällen hos Carro var helt underbar. Vi hade det så bra. Jag började känna att jag verkligen vill flytta in till stan. Det verkar bara så mycket bättra och enklare. Vi gick ner på stan och kom till alla butiken på fredagen på 10 minuter istället för på 35 min... Jag hittade faktiskt riktigt snygga och billiga saker. Ska visa upp dem! JUSTE! Jag har ju inte visat var jag köpte i Köpenhamn ännu.. Men usch vad jag är dålig.
 
Fredagen tillbringade jag också med underbara Pao och Ami. Vi tre har nog inte gjort någonting på kanske 8 månader. Vi invigde Paos körkort och åkte runt i Stockholms trackterna. Fredagen avslutades inte så bra... men problemen är nu löste och det är lämnat till det förfluta. Oj, så poetiskt! 
 
Igår var det en riktigt mysig och härlig dag. Jag, mamma och pappa åkte ut till skärgården (Sandhamn) och var borta hela dagen. Solen sken och det var en riktigt fin dag. Med båten åkte vi även förbi min kära konfaplats Lillsved. Mängder av minnen dök upp och jag fick en klump i halsen, varför måste allt kul alltid gå så fort och sen behöva ta slut när det käns som att det knappt har börjat? 
Kvällen avslutade jag och mina vänner på gratiskonserten i Stockholm. Träffade på hur många kompisar som helst, av ren slump. Vilket var riktigt kul. Vissa hade jag itne sett på kanske två år. Vi hade en sjukt lyckad kväll. Dock så mår jag inte så bra nu. Jag var redan förkyld och nu är det bara värre. Jag kunde knappt andas när jag vaknade för att det gjorde så ont i halsen. Egentligen borde jag ångra mig men som Ami sa väldigt poetiskt inatt "Det som har fått dig att le ska du aldrig ångra". So i suck it up. Nu måste jag bara hinna bli frisk innan skolan börjar. 
 
Dagen kommer att speneras i min säng och hos min kusin som fyller år. Vi ska dit och fira. Ikväll vet jag inte om jag orkar göra något eller om jag drar ut. Vi får se! 
 
Hoppas alla ni andra är friska och krya...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback