we don't even have to try, it's always a good time

Slängde ju in ett snabb inlägg igår när jag var på väg till skolan/dagiset. Var lite svårt att skriva och hålla i pennie samtidigt som man gick men klarade av det med lite skills. O och O var super gulliga och jag var klar där vid ca 18.00 . Vi hade bakat chokladbollar, spelat fotboll, spelat kort och gjort massa saker. 
 
Efter det skyndade jag mig in till stan för att möta upp konfa gänget. Jag mötte upp Anna, Sophie, Carro, Edvin, Ludvig H, Cosmo, Oscar och Oscar i Mörby. Vi köpte mat och lite sånt. Sen tog vi oss in till stan för att möta upp resten av gänget. Vi hade en sjukt rolig kväll och det var så kul att skåningarna kom upp och Carro var kvar. Jag och Anna fick skjuss hem av Edvins syrra som körde hem alla Djursholmare. 
 
Nu har vi ätit frukost och jag har varit över hos bästisen som fyller 18 idag. Åhh så härligt! Jag och Ami gav henne en MJ plånbok som jag tror hon blev jätteglad över. Grattis igen älskling! Tänker på dig (ännu mer extra) nu om 10 min. 
 
Okej så dagens planer. Ska försöka ta mig ut i spåret och springa. Är fortfarande lite sjuk så ska ta det lugnt. Sen ska jag hämta O och O. Ikväll blir det in till stan och träffa lite kompisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback