Denna torsdag

Hoppas det är okej med AB att bilden hamnar här i alla fall
Vaknade vid 06.45 efter en snooooooze. Kom iväg till skolan runt 8 och hade engelska som första lektion. Gick riktigt bra faktiskt! Fick hela projectet gjort (ska vara klart till nästa lektion) så nu är det bara att öva in vad jag ska säga. Efter det hade vi "Fokustid" vilket var slappt. Lunch sen gympa och under gympan hade jag Siri och Peter vårt pass. Det gick braaa!! Var en aning nervös innan om hr der skulle gå men det gick gallant. 
Tog bussen hem efter det och satt och snackade med Ami i telefon ett tag...
ojojoj.... Hur fan ska vi göra?
Aja, Sen drog jag iväg till teatern/sången som var skojiliskojskoj, sjöng dock inte så bra men det var kul! Blev uppplockad av mami i mörby och dog mig hem. Har nu ätit och pluggat matte ett tag! Imorgon är det volleyboll hela dagen (idrottsdag) + att jag har sovmorgon, yes! 
Och med dem orden säger jag Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback