3 Januari 2012

hej hej bloggläsare! Vaknade klockan 8.30 ida... -.- Nej men först skulle jag till doktorn för en koll, typ (?) och sen stack jag iväg till mörby för att klippa mig och efter det hade jag planerat att gå till tandläkarn men så får man ett mejl om att tandläkarn är sjuk, så jag får se till att vara där klockan 9.00 imorgon istället! no way att jag kommer kunna gå upp så tidigt, men aja man får ju ta och dra sig upp. Efter klippningen gick jag i allafall ned till Måbra och tränade. Kännde mig helt slut efter det och tog mig hem! Gjorde en härlig sallad och slappade framför TV:n. Japp och nu är jag här! Ny duschad och o sminkad å ingen bild nu inte. Tänkte först visa er min klippning men det får bli någon annan gång!
Ett stort grattis till min danska vän Charlotte som idag fyller 16! Tillykke med Fødelsedagen Charlotte! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback