Borta bra men hemma bäst, eller nej -.-'

Åh jag har haft den bästa helgen i hela mitt liv! Jag och mina tre bästa kompisar i en utav världens bästa städer!!!! Jag kom hem i måndags kväll och liger nu hemma helt genomförkyld... Var hemma igår också men hoppas på att kunna gå till skolan imorgon! Det finns så mycket som jag ska berätta för er om resan! först måste jag bara få tag på alla bilder som vi tog (sophie, anna och jag hade alla varsin systemkamera med sig så vi har mängder av bilder och videos). Nu ligger jag och chattar med min sistaaa, saknar henne massor men vi kan inte skypea för jag kan inte prata -.-'
Jag ska iallafall "börja prata" ikväll tror jag. För jag måste se om jag ska ta mig till skolan imorgon. Jag behöver verkligen gå till skolan nu! Har missat massor... Så nu måste jag plugga sen ska jag vila lite :) Puss på er 

Kommentarer
Postat av: Pysen

jag vill tillbakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2012-01-26 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback