Exakt en vecka sen

För exakt en vecka sen så var jag och mina kompisar en aning nervösa! Vi sprang runt i lägenheten och höll på att göra oss iordning (oh jag kommer typ ihåg exakt vad jag gjorde! satt och sminkade mig, haha). Vi hade så brottom! Hade helt struntat i tiden på eftermiddagen, vet inte varför! Men så hann vi sen! Åh det var så underbart!!!! Här kommer lite videos (håller på att ladda upp dem på YT så för nu blir det bilder) som vi filmade från konserten!
Har så himla många bilder och videos från konserten! Vi alla hade varsin systemkamera (utom Andrea som hade sin iPhone) så det är spårat med bra bilder på våra datorer nu, hehe! Men lite vill vi ju ha för oss själva så lägger upp endel men det skulle typ bli överbelastat om jag la upp alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback