remember, remember, remember 2011

Topp tre favorithändelser 2011. Året började ganska segt, mest för att det var snö så himla länge och jag hade ganska körit med några nära och kära ett tag. Samt att en nära person gick bort under hästen. Men efter och under sommaren blev mitt liv bara bättre och bättre, om man då bortser från den händelsen!
Det är klart att jag kommer ihåg otroligt många härliga händelser men för att verkligen peta ut dem bästa så finns det faktiskt några favoriter.



haha lökiga tjejer
Kvällarna i Torquay var nog en utav de absolut bästa händelserna jag varit med om. Vi hade så otroligt kul och bara härliga människor, alla började om på nytt. Man hade ignet att förlora! Att åka iväg så som jag gjorde är något jag rekomenderar alla. Man läg känna människor över hela världen och lär sig om människor i världen och inte bara lilla Sverige.

2 oktober 2011. Absolut en dag att komma ihåg. Först och främst så hade jag min kompis Charlotte här över helgen, sen på söndagen så köade jag och mina käraste för att komma in på One direction eventet! Åhh herre, vi gick upp vid 05.00 och köade fram till 12.00. Vi fick våra arbmand efter att många panikat sig fram i kön. Lite orettvist för det var folk som hade stått i kön i 24h och fick inget... Men vi var i alla fall glada för vår skull, hehe!
Så nu säger jag det en gång för alla 2 oktober, ett datum med många minnen!

Min och mammas resa till London + Bath för att hälsa på min syster var så mysig så det är inte sant! Först en heldags shopping i London och sen stack vi till Bath för att träffa på min älskade syster. Kan det bli bättre en helg mitt i terminen? Min syster är ju inte hemma mycket nu, sen hon stack dit för att plugga, så det var så härligt att åka och hälsa på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback