22 juli 2012

Igår var det sista dagen som bästisen var här. Hon tog färjan hem till fastlandet 14.45. Innan det så tog vi bussen in till Visby för att äta brunch. Det blev en favorit i repris. Crêperiet! Vi viste precis vad vi ville ha så vi behövde inte kolla på menyn. En varsin Gino. Gud så got det var! Jordgubbar, kiwi, banan, vit choklad, grädde och vanlij glass. Perfekt avslutning på dessa dagar här tillsammans. 
 
Senare på kvällen, då Sophie hade lämnat, gick mamma, pappa, Cina och jag en promenad ner till vattnet. Där mötte vi våra familjekompisar som kände för att ta ett kvällsbad. Jag hade inga badkläder med mig så jag höll mig torr på land. 
 
Idag då. Finaste dagen hittils! Tog en morgon joggning ner till vattnet och har legat och solat fram tills nu. Cina är super glad över att hon och hennes kompisar har fixat ett boende i London för hösten, mamma har åkt iväg på auktion och pappa bara går runt och fixar lite saker.
 
Jag ska inte sitta här och dega mer nu. Det är sommar och den finaste dagen hittils! Måste ta mig ut igen. Vi ska cyklar ner till strande strax också. Gör det samma ni. Ligg inte inne och var inne på datorn utan gå ut och njut av sommaren! haha, vad poetisk jag lät nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback