den trettionde

Jag och pappa är i full gång! Mamma och syster kommer ikväll och huset måste städas. I morse var det kaos men nu börjar det likna något. Jag och pappa (de som städar minst i familj) har ju varit här ensamma de senaste dagarna så det har ju blivit en del saker här och var. Samtidigt som vi springer runt och plockar saker överallt så håller jag på att packa. Två olika väskor ska göras Väska 1 -> Amis landställe + köpenhamn. Väska 2 -> Hem. 
Imorgon drar jag till Amis landställe och möter upp eliten. Sophie kommer dit imorgon och Mickan och Yoyo kommer dit på Lördag. Jag och Sophie drar sen på söndag och på Tisdag åker jag till Köpenhamn! Är så taggad! Nu ska här fixas och sen åker jag och far in till den stora staden (Visby...). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback