23 Juni 2012

God morgon! Hoppas ni alla mår bra även i det här vidriga vädret som har kommit tillbaka igen... Jag vaknade vid 10 och gick och tränade. Jag hatar ju verkligen att springa det är typ bland det tråkigaste som finns, så jag tänkte köra lite egen träning i vardagsrummet. haha! Jag ville först vara ute men så märkte jag att det var blött i gräset och regnade så det fick bli inomhus. 
 
Igår kom bästisten hem! Det var så kul att se henne. Har saknat henne enormt! Det gjorde hela min midsommar. Hur var er midsommar? 
Gissa vem som fick detta av bästi? ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia (foto)

Bloglovinbyte? Super fin blogg :D

2012-06-23 @ 17:40:16
URL: http://Oliviasphoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback