5 Juni - Solen är tillbaka

Välkommen tillbaka! Vi har saknar dig enormt.

I går satte jag två alarm på mobilen. Det första 00.00. Då var det nämligen så att ingen mindre än min bästavän föddes för 15 år sedan. Jag ringde henne och hon blev jätteglad. Dock lite små irriterad för hon ville sova, men det är jag van vid (ingen morgon människa är hon inte). Det andra var til klockan 06.00. Jag var tvungen att gå upp så tidigt för att gå med pennie, göa matsäck och duscha. Jag brukar snooza i ca 1h men idag blev det endast 20 minuter för sen upptäckte jag en sak som fick mig att rusa fram till gardinen! DET VAR SOL! Åh så underbart, äntligen är det verkligen sommar igen! Jag mår så mycket bättre när det är sol.

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning det sista och sen ta mig till tåget. Vi ska nämligen ha klassensdag och kolla på teater, för vi måste vara ute ur skolan iom att VRG Djurhsolm har utspring och vi kan inte vara i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback