Bara för att jag är sent ute

Okej jag erkänner det... men är inte stolt över det... jag har spelat 9 hål den här säsongen (okej överhuvudtaget 9 hål) och om tre dagar åker jag på golf-motorbåts-konfa läger. Inte så bra när man får reda på att de andra som spelar är grymma. Jag har inte heller några riktiga golfklubbor, så jag har haft lite små panik den senaste veckan. Kom och tänka på att jag måste öva, bra tajming huh. Jag kan faktiskt lite grann och kan en del pga min pappa och farfar men jag är absolut inte bra. Långa vägar ifrån... Jag gick några golfkurser i vintras men som sagt jag har haft lite panik den senaste veckan.
 
Så idag tog jag och pappa oss ut och köpte klubbor och bag! Efter det åkte vi och mamma till klubben och spelade 9 hål! Så nu är jag uppe i 18 hål, tjoho. Det gick ganska bra ifdag, jag är dock otroligt dålig på att putta. men enough about that, tråkigt för er att höra om mitt glofliv... Tänkte i alla fall visa er bagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback