Det finns dåliga väder

Det finns inga dåliga väder, endast dåliga kläder." tycker jag inte verka stämma idag. Igår kväll var vi på middag hemma hos Hanna och åt massor med goda saker. Hon bjöd på hur mycket mumsmums som helst och vi rullade hem. I och med att vi hade ätit så himla mycket på fredagskvällen också så kände jag för att gå ut och springa nu imorse. Så jag satt alarmet på 9.30. Jag hade tänk gå ut och springa och låta Sofie sova ett ltet tag till men så hör jag hur vädret är utanför fönstret och hoppas på att det inte är sant. Jag drar upp parsiennerna och jo, det var sant Det öste ner. Som en stor dusch över hela gräsmattan och skogen. Där gick droppen för mig och jag tog mig tillbaka till sängen. Vi sov några timmar till och sen kom pappa in och väckte oss. 

Dagens planer är att visa Gamla stan för Sofie. Det ska bli riktigt mysigt och jag hoppas verkligen att vädret blir bättre för det är itne så kul att gå runt i en dusch hela dagen. 
Tumblr_liblrtudgp1qeerpko1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback