Det kan vara svårt att leva ensam ibland

Lite så känner jag. KOllade nys i kylskåpet och det fanns ingen mat. Om man bortser från lite yoghurt och gamla pankakor. Så jag fick göra mig några mackor till lunch. Jag har sommarlov men resten av famlijen jobbar. Cina är hemma ibland men hon är också inne i stan och träffar kompisar nu när hon har kommit hem. Så för det mesta är jag ensam hemma på dagarna och sen på kvällarna är jag med kompisar då mina föräldrar är hemma. Jag borde nog vara hemma ikväll känner jag... men får se hur det blir med det.
Jag kom hem rätt sent igår eftersom att alla bussar och tåg hade slutat gå var jag tvungen att gå hem från Stocksund (vilket är typ 1mil)... Men i Sverige verkar det som att det aldrig blir mörk på nätterna så här dags på året. Jag var faktiskt inte så trött när jag gick där kockan halv fyra med fågelkvitter och solljus.

Jag sov ett bra tag och har slappat hela eftermiddagen. Men nu är det dags att sticka iväg till Johanna och passa hennes nyköpta valp. Åh det ska bli så mysigt! Ska ta lite bilder och lägga upp sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback