sista inlägget på länge

Nu det mesta fixat och nerlagt i väskan. Har lite smått att fixa imorgonbitti. Det kommer vara lite jobbigt för jag har 1 stor väska + 1 golfbag + 1 kugge. ojoj... Hoppas att föräldrarna får följa med enda fram till husen där man ska sova för jag kommer aldrig kunna bära allt själv (!). 
 
Jag kommer nog att ha det sjukt kul! Ska ju åka dit med S och A så det kommer bli grymt med kul. Jag kommer ju inte kunna uppdatera bloggen (får inte använda mobiler förutom ibland) så nu blir detta det sista inläget på länge. Jag har gjort ett "stämplat inlägg" som kommer upp imorgon bitti. 
 
Hoppas ni alla får en toppen månad nu och sitt inte framför datorn och dega utan gå ut och gör saker! Det är för fasiken sommar!!! 
 
Tumblr_m66qsy3org1rp5f53o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback