Sista skolveckan

Nu är det äntligen snart slut! Sista hela veckan i skolan. Nästa tisdag slutar jag och sen är det officiellt sommar! Gud så jag längtar. Jag ska göra en lista med vad jag ska göra i sommmar och visa er, senare i eftermiddag.

Nu sitter jag på franska lektion och det är en helt vanlig dag. Vi ska spela in en film på fredag, men betygen är redan satta så ingen tar det riktigt seriöst. Men det kommer nog bli kul, lol.

Niorna hade bal i helgen och bilder har precis kommit ut. Vi sitter och drägglar över alla fina klänningar och bara längtar till nästa år då det är vår tur! GUd så underbart. Helt klart att jag vill ha en långklänning.
8e32a961ee6a35709fe88ab242f2b8edthumb360width_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback