Bekännelser

Namn – Fredrika
Piercingar – Öronen, räknas?
Tatueringar – Vill ha  nån liten som betyder mycket 
Längd – 173cm
Skostorlek – 39
Hårfärg – brownie
Är du kär i någon – singel and ready to mingle och nej jag är inte kär, så himla skönt!
Önskar du att du bodde någon annanstans – oh ja
Tänker du på självmord – nej?
Tycker andra att du är attraktiv - haha klart man hoppas på det
Dricker du – Ja dricker massor, te, mjölk, vatten, choklad...
Använder du droger – Nej verkligen inte!
Vilket shampoo använder du – Har inget speciellt, använder mig av dem vanliga typ.
Vilken parfym använder du – Viktor &Rolf, Disel, Britney Spears x3 olika hehe, VS
Vad är du rädd för – andar men ävennär boys blir arga på mig, hehe weird i know
Gillar du att tvätta – haha iblan får jag mina ryck då jag gillar det men oftast inte, jag gör typ sönder maskinen om jag rör den dessutom


Din första:
Operation:
så fort jag föddes behövde jag opereras
Första piercingen: öronen när jag var 7
Första priset: simning tror jag
Första sporten du började med: dansgympa
Första husdjuret: kaninen nusse
Första semestern: oj jag kommer verkligen inte ihåg, från när jag var typ 3 mån och sånt men dem första som jag har minnen ifrån är Toscana och Thailand när jag var 4
Första konserten: Linda Bengtsing Markolio och Magnus uggla hade någon turné hahah!

Just nu:
Äter du:
Äpple, moms
Dricker du: nada
Ska du: plugga eller hjälpa pappa tvätta bilen
Lyssnar du på: Fun- We are young
Väntar du på: nästa helg lol
Tittar du på: datorskärmen/ ut genom fönstret
Har du på dig: morgonrock och mjukisbyxor


Din framtid:
Barn:
Yes mam!
Giftemål: Åh vad jag ska ha världens bästa brölopp
Karriär: Ska kämpa för att bli hollywood-skådis i LA :P

 

Har du någonsin:
Kysst en främling:
Hehe ja
Tappat bort glasögon/linser: Har inte glasögon
Brutit ett ben: ja, om det gills med lillfingret
Rymt hemifrån: Haha jag kom 50m sen vände jag
Röntgats: Flera gånger
Gråtit när någon dött: Ja  
Ljugit för någon: Ja..
Varit i slagsmål: nejnej, act like a lady you know
Blivit arresterad: nopp

Tror du på:
Gud:
jag vet inte, funderar över det ibland
Mirakel: Ja 
Aliens: Jag tror det finns ngot annat liv som vi inte upptäckt 
Magi: Nej
Himlen: Det finns ett ställe dit alla kommer men vad som händer där och hur det är blir jag bara jättefrustrerad över, över att jag inte vet!
Tomten: Rädd för tomten 
Änglar: Andar

 

Senaste:
Film du hyrde:
Heartbreaker
Film du köpte: kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Tröjan du hatar
Låten du hade på hjärnan: Euphoria
Personen du ringde: Li som ofc inte svarade
Program du tittade på: satt med pappa nyss och kollade på skidskytte, lol
Person som du tänkte på: Soffi

Favorit:
Mat:
PANCAKES
Låt: Byts hela tiden men kom och tänka på the climb, heh
Sak att göra: resa
Dryck: Just Water, drycken heter så
Bil: vill så ha en moppebil

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit:
.
Hjärtan brustit på grund av dej: hoppas noll
Personer från grundskolan du har kontakt med: Går fortfarande i grundskolan men min äldsta vän från skolan är Sophie
Ärr du har på kroppen: 3-6 st kanske

Senaste:
Tidning du läste:
svenska dagbladet?
Personen du fick mail från: lite olika företag
Personen du fick brev av: Charlotte
Personen du fick sms av: Joanna
Saken du köpte: Två toppar

Övrigt:
Vad har du gjort idag:
Sovit och gymmat
Var det kul: otroligt inspirerande, nej skojja bara inte så värst
Hur tidigt stiger du upp: olika men vardagar 06.30-07.30
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: Sova, kul tjej haha
Är du seriös: Nästan aldrig men när det är viktiga saker eller irriternade människor (haha) blir jag seriös
Var har du ont: mår prima
Använder du hårspray: Länge sen
Kan du stå på händer: kunde en gång i tiden, ne men ush nu låter jag jättegamal
Håkan Hellström eller The Ark: inget av dem
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: yes
Är du glad nu: haha har inget riktigt att vara sur över men bråkar med en kompis så jag är väll inte så värst glad över det
Var du glad igår: Glad som en gris
Känner du nån som jobbar på sjukhus: jarrå
Stockholm är: litet
Kan du sjunga: inte speciellt bra
Mer värt än guld: kärlek
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA men även Rio de janeiro
Påsar: Samlar på snygga påsar
Ska bli skoj: Sommar
Ska inte bli skoj: skola imorgon
Sparar till: shopping

Tumblr_lctptdprdm1qcf2nso1_500_large

Hittade frågorna på en blogg så dem är inte "mina". Vet att det är lite töntigt att ta samma men vem hittar på egna??

Trackback